BOTOKS NA MIGRENĘ – Dr Bujanowska w Pytaniu na Śniadaniu

W dniu 08.12.2017 gościem programu Pytanie Na Śniadanie była Dr Bujanowska, która wraz ze swoją Pacjentką opowiadała o leczeniu nadpotliwości botoksem.

Botoks – skuteczna terapia na migrenę, nadpotliwość i bruksizm. Botoks, znany z działania przeciwzmarszczkowego, robi karierę nie tylko w medycynie estetycznej. Stosuje się go z powodzeniem w leczeniu migreny, nadpotliwości, a nawet w przypadkach choroby Parkinsona czy stwardnienia rozsianego. Botoks jako metoda łagodzenia objawów przy migrenach przewlekłych został uznany przez Światowe, a także Polskie Towarzystwo Neurologiczne. Pierwsze efekty odczuwalne są mniej więcej tydzień po zabiegu, bardziej satysfakcjonujące po 2-3 tygodniach. Utrzymują się nawet przez 6 miesięcy. Skuteczność zabiegu to 60-70% po pierwszej sesji i coraz większa po kolejnych.

Oferta specjalna – Zatrzymaj młodość na dłużej

Mezoterapia igłowa – taniej nawet 30%! *

↬ 1 obszar -10%
↬ 2 obszary -20%
↬ 3 obszary – 30%

Jak wygląda zabieg mezoterapii igłowej?

Polega na nieinwazyjnym , powierzchownym wstrzykiwaniu preparatów kosmetycznych i medycznych na twarz , szyje i dekolt, oraz inne partie ciała. Dzięki temu wprowadza się substancje aktywne omijając barierę naskórkową , przez którą nie jeste w stanie przeniknąć większość kosmetyków. Sam proces powierzchownego nakłuwania działa bardzo korzystnie na proces poprawy wyglądu skóry, a specjalnie dobrane kombinacje kosmetycznych i medycznych substancji aktywnych pozwalają uzyskać rewelacyjne efekty w bardzo krótkim czasie.

Przeciwwskazania:
1. ciąża, okres karmienia piersią,
2. miejscowe stany zapalne skóry,
3. antykoagulanty lub koagulanty,
4. kortykosteroidy (doustnie),
5. choroby autoimmunologiczne,
6. egzema,
7. łuszczyca,
8. niestabilna cukrzyca.

*oferta ważna do wyczerpania zapasów