Usuwanie tatuażu w SkinClinic Warszawa

Zrobienie tatuażu zajmuje zdecydowanie mniej czasu niż jego usunięcie, a przy tym wiąże się z nieco większym bólem. Ważne jest jednak to, że niechcianego przez nas tatuażu możemy się skutecznie pozbyć, a zapewni nam to zabieg laserowy przy pomocy lasera Harmony XL Q-Switch. Jest to urządzenie, które zostało specjalnie dostosowane do zabiegów z zakresu medycyny estetycznej i dermatologii laserowej. Nie pozostawia on blizn ani przebarwień barwnikowych, dlatego stosuje się go również przy usuwaniu makijażu permanentnego oraz innych zmian pigmentacyjnych.

Jak wygląda zabieg usuwania tatuażu?

Zabieg usuwania tatuażu laserem nie należy do najprzyjemniejszych, jednak poziom odczuwalnego przez pacjenta bólu jest przede wszystkim sprawą jego indywidualnej tolerancji na ból. Przed zabiegiem można zastosować specjalną maść znieczulającą, która zmniejszy dyskomfort podczas zabiegu. Podczas laserowego usuwania tatuażu wybrany obszar skóry dodatkowo chłodzi się zimnym powietrzem. Laser emituje specyficzny typ światła, który rozbija barwnik zawarty w skórze, co pozwala na rozjaśnienie tatuażu, a następnie jego zanikanie.

Efekty usuwania tatuażu

• nieinwazyjne usuwanie tatuaży
  • widoczny efekt bez pozostawienia blizn i zmian pigmentu
  • usuwanie płytkich i głębokich zmian pigmentacyjnych

Usuwanie tatuażu w SkinClinic

Specjaliści ze SkinClinic w Warszawie przykładają wielu starań, by zapewnić pacjentowi jak największy komfort podczas zabiegu i zminimalizować odczuwalny przez niego ból. Moc działania lasera dostosowują oni bezpośrednio do indywidualnych potrzeb pacjenta – w tym rozmiaru, a także koloru jego tatuażu. Czas jednego zabiegu to zaledwie kilkanaście minut, jednak dla osiągnięcia zadowalających efektów zaleca się powtórzenie go w kilku seriach. Stosowany przy zabiegu laser Harmony XL, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych metod, minimalizuje ryzyko ewentualnych uszkodzeń i nie wywołuje problemu zmiany pigmentu w skórze.

Usuwanie tatuażuod 500zł