1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
      1. Strona skinclinic.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
      2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę skinclinic.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
      3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę skinclinic.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
      4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony skinclinic.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
      5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
        1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
        2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
        3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
    2. DEFINICJE
      1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie skinclinic.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
      2. REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
      3. USŁUGODAWCA – SKIN CLINIC , adres siedziby: Stawki 4 B/3, adres do doręczeń: Stawki 4 B/3 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000302468, NIP: 5252424009, REGON: 141375860, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 395000, adres poczty elektronicznej: [email protected], tel.: 22 424 46 46.
      4. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
      5. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
      6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
    3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
      1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
        1. korzystanie z Formularza Kontaktowego,
        2. korzystanie z Newslettera,
        3. korzystanie z zakupów online
      2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
    4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
      1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
      2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
        1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
        2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
      3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
        1. komputer z dostępem do Internetu,
        2. dostęp do poczty elektronicznej,
        3. przeglądarka internetowa,
        4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
      4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
      5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
      6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    5. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
      1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
        1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
        2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
        3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
        4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
      2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
    6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
        1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
        2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
        3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
        4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
    7. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
      1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem skinclinic.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością skinclinic.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony skinclinic.pl, bez zgody Usługodawcy.
      2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony skinclinic.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
    1. ZAMÓWIENIA
    2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem witryny internetowej skinclinic.pl.
    3. Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
    4. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
    5. Dla Klienta oraz Sprzedawcy wiążące są informacje zawarte w Sklepie przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
    6. Informacje znajdujące się w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    7. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi:
      1. w przypadku składanych w Sklepie zamówień płatnych przy odbiorze – z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z oświadczeniem o przyjęciu zamówienia.
      2. w przypadku zamówień płatnych przelewem – w momencie zaksięgowania wpłaty.
      3. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – w chwili autoryzacji karty.
    8. Zamówienie zostanie zrealizowane tylko jeśli towar jest dostępny w. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, anulowanie całości zamówienia).
    9. Przy każdym towarze podane jest czy towar znajduje się aktualnie w magazynie. Jeśli towar znajduje się w magazynie przesyłka wysłana zostanie najpóźniej 6 dni po otrzymaniu zamówienia. Jeśli towaru brak w magazynie termin wysyłki może przedłużyć się do 30 dni – w zależności od dostępności towaru o dostawców.
    10. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z powodu trwałej niedostępności towaru, Sprzedawca powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Klienta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
    11. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania towaru. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt przy pomocy formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
    12. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, spis wszystkich wysłanych towarów oraz informację o sposobie i koszcie wysyłki towaru. Paragon ten dołączony będzie do wysłanego towaru.
    13. Na życzenie Klienta Sklep wystawia fakturę VAT – w tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pole formularza zamówienia.

     

    1. CENA I PŁATNOŚĆ
    2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
    3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
    4. Koszty dostawy ponosi Klient. Zostaną one doliczone do ogólnej kwoty paragonu lub faktury. Na koszty dostawy ma wpływ ilość i waga towaru. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszty i sposób dostawy wybiera Klient i może je zmieniać dowolnie do momentu potwierdzenia zamówienia. Koszty dostawy widoczne są podczas składania zamówienia jeszcze przed jego potwierdzeniem w formularzu zamówienia. Przesyłki dostarcza kurier lub istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie SkinClinic.
    5. Informacja o aktualnych kosztach dostawy znajduje się w zakładce Warunki dostawy.
    6. Kupujący przy składaniu Zamówienia dokonuje wyboru formy płatności:
      1. płatność za pobraniem.
      2. płatność przelewem na konto Sprzedającego.
      3. płatność gotówką (przy odbiorze towaru).
      4. płatność internetowa za pomocą systemu płatności.
    7. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań  Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
    8. W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty Klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu siedmiu dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie Sprzedawca ma prawo odstąpić od zawartej umowy.

     

    1. DOSTAWA
    2. Przesyłki dostarcza kurier lub istnieje możliwość odbioru osobistego.
    3. Czas dostawy wynosi 14 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
    4. Klient zobowiązuje się do odebrania wysłanego towaru.
    5. Po otrzymaniu towaru zaleca się sprawdzenie przez Klienta stanu dostarczonej przesyłki w obecności kuriera, w szczególności czy jest on kompletny oraz czy nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzenia towaru lub też innych nieprawidłowości towaru zaleca się sporządzenie protokołu szkody. Niesporządzenie protokołu szkody nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Kupującemu udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki.

     

    1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.
    3. Termin odstąpienia od umowy o którym mowa powyżej rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
    4. Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przekazanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa powyżej.
    5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przekazane pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy, poczty elektronicznej lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy. Oświadczenie może przesłanie skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego
    6. Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
    7. W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań wobec Sprzedawcy. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca potwierdził jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
    8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.
    9. Konsument jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy Sprzedawcy przed jego upływem.
    10. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, jeżeli jakiekolwiek płatności zostały dokonane przez Konsumenta ich zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia Konsumenta przez Sprzedawcę, tym samym kanałem, którym Kupujący dokonał płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności. W każdym przypadku Konsument nie ponosi kosztów zwrotu płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    11. Koszty dostarczenia towaru podlegają zwrotowi Konsumentowi jedynie do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez Sprzedawcę. Wszelkie dodatkowe koszty wynikające z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia ponosi Konsument.
    12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

     

    1.  REKLAMACJA ORAZ ALTERNATYWNE METODY ROZPATRYWANIA SPORÓW
    2. Towary oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba że w opisie danego towary wskazano inaczej.
    3. W przypadku gdy Kupującym nie jest Konsument, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru.
    4. Rękojmia za wady fizyczne i prawne Produktu:
      1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).
      2. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia towaru przechodzi na Konsumenta w momencie wydania mu Produktu przez Sprzedawcę lub działającego na jego rzecz przewoźnika. Jeżeli Konsument samodzielnie określił przewoźnika Produktu, a Sprzedawca nie miał na to wpływu, ryzyko to przechodzi na Konsumenta w chwili wydania Produktu temu przewoźnikowi.
      3. Reklamacji towaru Konsument dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej towaru.
      4. Konsument traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady towaru, nie wcześniej jednak niż przed upływem 2 lat od wydania rzeczy Konsumentowi, nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
      5. Do reklamowanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.
      6. W przypadku, gdy Konsument realizując swe uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru domaga się wymiany towaru lub odstępuje od umowy dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy odbywa się przez Konsumenta, ale na koszt Sprzedawcy. Reklamowany Produkt należy wówczas odesłać na adres Sprzedawcy. W sytuacji, gdy Konsument żąda usunięcia wady towaru albo obniżenia ceny nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedawcy. W tym wypadku Konsument powinien reklamowany towar udostępnić w miejscu w którym się ona znajduje oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w celu terminu odbioru reklamowanego towaru.
      7. Informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych (alternatywnych) metod rozwiązywania sporów, w tym w drodze mediacji znajdują się pod następującymi adresami:
        https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
        b. https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595, lub
        c. https://ec.europa.eu/consumers/odr/ – ogólnoeuropejska internetowa platforma do alternatywnego rozwiązywania sporów.
    5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
      1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
      2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.