Złote nici

Złote nici to rewolucyjny sposób na odzyskanie przez skórę ciała dawnego wyglądu. Złoto wykorzystywane w medycynie estetycznej to produkt bardzo bezpieczny dla organizmu, gdyż patent na jego użycie opracowano już w starożytności i wielokrotnie od tego czasu ulepszano. Złoto posiada szerokie zastosowanie w medycynie. Wykorzystywane jest w celu leczenia problemów ze stawami, nerkami, reumatyzmem i chorobą Stilla. Jego pozytywne właściwości w kosmetologii zauważono dzięki tworzeniu się nowych komórek wokół obszarów skóry w których zastosowano terapię złotem.

Jak wygląda zabieg?

Nici wykorzystywane w zabiegu zbudowane są ze złota najwyższej próby 999,99, które dopełnia nić chirurgiczna. Nici wprowadzane są do skóry poprzez nakłucia, których ilość została znacznie ograniczona do jedynie czterech zamiast kilkunastu. Dzięki ograniczonej liczbie nakłuć rekonwalescencja po zabiegu przebiega znacznie łatwiej, a skóra nie jest narażona na powstawanie typowych dla tego typu zbiegu urazów w postaci krwiaków i siniaków. Zabieg wykonuje się podając znieczulenie miejscowe.

zlote_nici

Efekty wszczepienia złotych nici

• Przyspieszenie metabolizmu.
  • Namnażanie się nowych komórek.
  • Oczyszczenie skóry w leczonym obszarze, prowadzące do usunięcia zmęczonego i niezdrowego naskórka z powierzchni skóry.
  • Zagęszczenie skóry i zwiększenie jej elastyczności.
  • Wygładzenie fałd.
  • Rozjaśnienie skóry i delikatna redukcja przebarwień.

Złote nici w SkinClinic

Zabieg wszczepienia złotych nici w klinice medycyny estetycznej SkinClinic w Warszawie obfituje w pozytywne rezultaty odmładzające i modelujące skórę ciała. Wykorzystanie rozpuszczalnych nici skutkuje bardzo naturalnym efektem, który można obserwować po upływie 4 tygodni od wykonania zabiegu. Złote nici są materiałem hipoalergicznym – w pełni bezpiecznym dla organizmu.

Nazwa zabieguCena
Złote niciod 700zł