Kawitacja ultradźwiękowa twarzy

Kawitacja ultradźwiękowa to inaczej peeling kawitacyjny, którego celem jest dogłębne oczyszczenie skóry twarzy. Zabieg ten różni się od innych peelingów, ponieważ bazuje na falach ultradźwiękowych. Dostają się one do wnętrza skóry i tam ją oczyszczają, to dlatego kawitacja jest tak skuteczna i dobroczynna. Pierwsze efekty widoczne są już po jednorazowej kuracji, jednak dla lepszych i długotrwałych zmian nasza klinika zaleca wykonanie serii zabiegów. O ich ilości i odstępach między każdym następnym, decydują specjaliści SkinClinic po wnikliwej rozmowie z pacjentem.

Efekty peelingu kawitacyjnego

• rozjaśnienie przebarwień
  • likwidacja blizn
  • usunięcie martwych komórek naskórka
  • złagodzenie trądziku i innych niedoskonałości skóry
  • skutecznie oczyszczona skóra
  • nawilżona cera
  • ujędrniona skóra
  • poprawione ukrwienie i przyśpieszone mikrokrążenie
  • stymulacja skóry do produkcji kolagenu i elastyny

kawitacja

Przebieg zabiegu

Peeling ten nie jest wykonywany specjalnymi preparatami np. kwasami, jak w przypadku peelingów kwasowych. W zabiegu tym główną rolę odgrywa specjalistyczne urządzenie, które emituje fale dźwiękowe. Tuż przed skierowaniem fali na skórę zostaje ona zwilżona. Dzięki temu następuje efekt kawitacji oraz tworzą się mikroskopijne pęcherzyki z rozrzedzonym gazem. Na skutek drgań ultradźwiękowych dochodzi do ich pękania. Następstwem tego mechanizmu jest usunięcie martwego naskórka, a wraz z nim nieczystości. Skóra staje się zatem świeża, czysta i pozbawiona łoju, bakterii oraz toksycznych substancji.

Wskazania i przeciwwskazania

Peeling kawitacyjny dedykowany jest osobom walczącym z trądzikiem, posiadającym tłustą lub mieszaną cerę. Kawitacja ultradźwiękowa doskonale eliminuje  zaskórniki i rozszerzone pory. Zabieg ten odradza się: kobietom w ciąży, przy chorobach nowotworowych, osobom posiadającym metalowe implanty w ciele np. rozrusznika serca, przy ostrych stanach zapalnych oraz podczas zakrzepowego zapalenia żył. To dlatego, zgłaszając się do naszej kliniki, zostanie przeprowadzony z Tobą wnikliwy wywiad lub zostaniesz poproszony o dostarczenie kilku niezbędnych wyników badań. Takie postępowanie umożliwia bezpieczny przebieg peelingu kawitacyjnego i jego najlepszych efektów.

Cennik:Cennik

❭❭ Zobacz pełny cennik zabiegu ❬❬