Co to jest Ulthera?

Ulthera to nazwa urządzenia służącego do przeprowadzania niechirurgicznego zabiegu odmładzania twarzy. Zamiast skalpela, jak jest w przypadku operacji plastycznych, nasi specjaliści posługują się dobroczynnym działaniem fali ultradźwiękowych emitowanych przez Ulthera. Zabieg jest innowacyjny, skuteczny, a przy tym w pełni bezpieczny.

Zalecenia do wykonania zabiegu

Możliwości, jakie daje Ulthera są niezwykle różnorodne. Zabieg dedykowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Polecany dla tych, którzy pragną ujędrnić skórę i poprawić jej gęstość, jędrność oraz elastyczność. Doskonale radzi sobie z opadającą powieką, nadając spojrzeniu świeżości, powiększając oko i ułatwiając widoczność. Dobrze sprawdza się przy modelowaniu owalu i konturu twarzy – podnoszeniu policzków, eliminacji zmarszczek i fałd nosowo-wargowych.

Jak wygląda zabieg?

Zanim Nasi specjaliści podejmą się wykonania zabiegu, przeprowadzają indywidualny wywiad z pacjentem. Pozwala on upewnić się o bezpieczeństwie wykonania zabiegu, dzięki czemu jego jakość i spektakularność również wzrasta. Następnie fragment skóry, który ma być poddany zabiegowi, jest wnikliwie badany. Umożliwia to sprzęt Ulthera i jego zdolność do ultradźwiękowej wizualizacji. Sam zabieg polega na tym, że na skórę kierowane są fale ultradźwiękowe. Przenikają one do głębszych warstw skóry, gdzie w efekcie powstają tzw. punkty koagulacji termalnej. Następstwem tego zjawiska jest wznowienie i usprawnienie skóry do produkcji kolagenu, co sprzyja jej odmłodzeniu.

Przeciwwskazania:

• podrażnienia, infekcje lub choroby skóry, która miałaby być poddana zabiegowi
  • trądzik
  • implanty
  • stenty metalowe
  • wszczepione elementy elektryczne
  • terapia przeciwzakrzepowa
  • problem z krzepnięciem krwi
  • aktywna choroba systemowa, która utrudnia regenerację pozabiegową
Ultheraod 2000zł